Servis a opravy – 500kč/1hod.
Stavby upravených a závodních motorů – 1000-1500kč/1Hp nebo individuální.
Hlava „1“ – 9000kč
kompletní vyčištění nebo lakování,nové mrazovky,šrouby závrtné,přebroušení plochy pro těsnění válců,sběrného potrubí a ventilového víka,nová bronzová vodítka s gufírky,strojní oprava sedel ventilů,otlakování.
Hlava „2“ – 13 500kč
hlava „1“ + výměna sedel ventilů za větší,v případě litinových hlav úprava na spalování bezolovnatého benzínu (všech 8ks sedel,nikoliv pouze výfukových jako se to běžně dělá) a montáž bronzových vodítek (u hlav 105-120 atd. musí být provedeno zvětšení vývrtu dříku ventilu).
Neobsahuje další potřebné díly (ventily,pružiny) nebo další úpravy (optimalizace kanálů)!
Úprava kanálu v hlavě – 2000kč/ks
Blok „1“ – 6500kč
obrobení dosedacích ploch válců,optimalizace přesahů vložek,oprava závitů
Blok „2“ – 8500kč
blok „1“ + změna rozteče a průměru válců (motory škoda 1,5 litru a sportovní PS12 1,8-2,1 litru)