Všeobecně platí podobná pravidla pro opravu karburátoru a tím jeho dokonalou směšovací funkci.

Dokonalé vyčištění a zbavení usazenin vně i uvnitř karburátoru (ultrazvuk a různé speciální chemikálie)

  • těsnost osiček klapek v těle (možnost vyvložkování aj.)
  • srovnání dosedacích rovin (sání,víčko karburátoru,rozprašovače atd.)
  • výměna membrán (podtlaková,akcelerační,sytičová)
  • výměna všech těsnění
  • seřízení hladiny a kontrola těsnosti plovákového ventilu
  • kontrola správného osazení nebo jeho změna
  • seřízení klapek nebo synchronizace na stolici (horizontální karburátory)
  • povrchová úprava železných částí galvanickým zinkem

Samozřejmě je možné sériový karburátor i upravit pro větší výkon,pokud to dovoluje jeho konstrukce a to změnou osazení trysek,vzdušníků atd.,zvětšením difuzorů,odstraněním nepotřebných a případně poruchových součástí.

Je možnost i zakoupení kompletních karburátorů značky Fajs (horizontálních i vertikálních),které jsou po kontrole a seřízení plnohodnotnou náhradou originálního karburátoru a na trhu v porovnání „cena/kvalita“ bezkonkurenční.

Ceník repase (ceny s DPH):

Spartak,Octávia,Felicia
typ SOP – 3500kč
typ BS – 2500kč

1000MB/100MB
2500kč

110LS/110R
DDSR – 3100kč

T-603/805 atd.
SSOP – 4200kč
DDSR – 3100kč

105/136/T-613/S1203/TAZ 1500 atd.
Sedr/Edsr – 2400kč

Škoda Favorit
Pierburg/Lekr 28/30 – 2800kč

Úprava karburátoru na tuning/sport + 600kč

Oprava uložení hřídele klapky 1x – 600kč

Díly chybějící nebo nutné vyrobit nové vždy až po vizuální kontrole celého karburátoru!

Ostatní karburátory dle typu,dostupnosti ND a stavu…teoreticky možné zrepasovat cokoliv.

Také možnost repase moto-karburátorů Jawa,ČZ atd.

SPORTOVNÍ KARBURÁTORY
horizontální typ – Weber,Solex,Dellorto – od 5600kč
vertikální typ – Weber IDF,DGV,Solex atd. – od 4200kč