Všeobecně platí podobná pravidla pro opravu karburátoru a tím jeho dokonalou směšovací funkci.
Dokonalé vyčištění a zbavení usazenin vně i uvnitř karburátoru (ultrazvuk a různé speciální chemikálie)
- těsnost osiček klapek v těle (možnost vyvložkování aj.)
- srovnání dosedacích rovin (sání,víčko karburátoru,rozprašovače atd.)
- výměna membrán (podtlaková,akcelerační,sytičová)
- výměna všech těsnění
- seřízení hladiny a kontrola těsnosti plovákového ventilu
- kontrola správného osazení nebo jeho změna
- seřízení klapek nebo synchronizace na stolici (horizontální karburátory)
- povrchová úprava železných částí galvanickým zinkem
Samozřejmě je možné sériový karburátor i upravit pro větší výkon,pokud to dovoluje jeho konstrukce a to změnou osazení trysek,vzdušníků atd.,zvětšením difuzorů,odstraněním nepotřebných a případně poruchových součástí.
Je možnost i zakoupení kompletních karburátorů značky Fajs (horizontálních i vertikálních),které jsou po kontrole a seřízení plnohodnotnou náhradou originálního karburátoru a na trhu v porovnání „cena/kvalita“ bezkonkurenční.
Ceník repase (ceny s DPH):
Spartak,Octávia,Felicia
typ SOP – 3500kč
typ BS – 2500kč
1000MB/100MB
2500kč
110LS/110R
DDSR – 3100kč
T-603/805 atd.
SSOP – 4200kč
DDSR – 3100kč
105/136/T-613/S1203/TAZ 1500 atd.
Sedr/Edsr – 2400kč
Škoda Favorit
Pierburg/Lekr 28/30 – 2800kč
Úprava karburátoru na tuning/sport + 600kč
Oprava uložení hřídele klapky 1x – 600kč
Díly chybějící nebo nutné vyrobit nové vždy až po vizuální kontrole celého karburátoru!
Ostatní karburátory dle typu,dostupnosti ND a stavu…teoreticky možné zrepasovat cokoliv.
Také možnost repase moto-karburátorů Jawa,ČZ atd.
SPORTOVNÍ KARBURÁTORY
horizontální typ – Weber,Solex,Dellorto – od 5600kč
vertikální typ – Weber IDF,DGV,Solex atd. – od 4200kč